Måndag

I fredags var jag som sagt ute med några tjejer. Vet inte riktgt vad jag ska säga om kvällen, den var s j u k! På ett bra eller dåligt sätt vet jag inte riktigt, efter omständigheterna hade vi ändå kul och kvällen blev minnesvärd om inte annat! 




I lördags var det som vanligt jobb. Efter det åkte jag och lillebror till Storheden och åt på Max. Gick även in på Mikaelas jobb och snackade med henne ett tag. Efter det agerade jag chaufför till mormor och morfar som skulle till stan. Kvällen spenderades med bästa Mikka, vi köpte godis och hade myskväll.


Igår kom mamma och pappa hem från Berlin. Fick massa fina saker därifrån som ni ser på bildern. Annars gjorde jag inte så mycket, hade säsongens sista riktiga träning på kvällen. 


Idag var det skola som vanligt. Hade psykologi prov bland annat. Ikväll är säsongens sista match. Känns lite tråkigt faktiskt. Hoppas i alla fall på vinst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0