hej

Det går bra med bloggningen för mig, haha! Har så otroligt mycket i skolan just nu, det märks att det är sista året. Känns som att man lever för helgerna just nu. Förra helgen var väldigt rolig. I fredags mötte jag upp Matilda efter skolan, vi handlade lite och åkte sedan hem till henne och bakade massa olika saker. På eftermiddagen gjorde vi hemmagjord pizza och sedan under kvällen kom massa folk hem till Matilda för att fira henne då hon fyllde år under veckan. Vi fikade, umgicks och spelade spel. På lördagen jobbade jag som vanligt. På kvällen gick jag över till Linnea där ett gäng killar och tjejer var. Vi tänkte bara ta det lugnt men jag och Matilda blev sugna på att gå ut så det gjorde vi! Vi åkte först till Robin och sedan vidare till Oleary's. Kvällen slutade på en "efterfest" där vi sedan sov över. Söndagen började med Max-mat, sedan tog jag det lugnt hela dagen. På kvällen åkte jag till Porsön och umgick med en. 
Imorgon är jag ledig, så skönt! Ska träna och fika på stan. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0