15 oktober

15 Oktober 2009
hej idag hade vi idrott på morgonen, jag var inte med eftersom igår på träningen fastnade jag med fotbollsskon i elins sko och så flög jag och landade på armbågen, lyckat. 
efter det hade vi bild, vi ska rita nått som har med ungdomsliv att göra typ. sen hade vi maria, första var vi i labbet och gjorde nått, och sen var vi ute och lekte kycklingen och räven och nått annat. på so'n såg vi film. efter skolan var jag med johanna, och sen var jag och kollade på en bärbar data, men ska köpa om en vecka istället för då har de nyaste, windows 7, kommit typ

15 Oktober 2010
HEJ var på hockeyn igår med Johanna och massa andra. Lule vann med typ 7-4 så det var lite nice.
Idag gjorde vi typ inget speciellt på skolan, matte, tyska och svenska. Vi bestämde också vilken skoltröja vi ska beställa, det var typ kaos för alla ville ha olika, men tror det blir bra tillslut, haha. Efter skolan for jag och Johanna till stan och kollade på skor och solade. Ska käka middag nu, HEJDÅ!
15 Oktober 2011
Har varit på stan med mamma hela dagen. Vi kollade runt lite och åt middag. Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll, väljer mellan en kväll hemma med Matilda eller stan och sedan vidare till Skurholmen med massa. Får se hur det blir, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0