om du vore mer som mig

Tråkig dag idag. Tråkigt att göra nationella på morgonen. Tråkigt att jobba matte. Tråkigt att jag aldrig blir klar med min balklänning. Tråkigt att åka skidor sista passet. Tråkigt att jag är sämst på det. Tråkigt att jämföra Hitler med Sverigedemokraterna. Tråkigt att skriva en text om hur Sverige var under första världskriget. Tråkigt att man bara kan svara på 75 sånna där frågor per dag på Facebook. Tråkigt att jag har 3 sms på mobilen som jag inte orkar kolla på. Tråkigt att Lule ligger under. Tråkigt att jag måste jag måste plugga på min tyska redovisning nu. Tråkigt att jag inte har några bilder. Tråkigt att min blogg suger. Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: johanna

tråkigt inlägg! ;*

2011-03-10 @ 20:51:49
URL: http://jjohannaohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0