boring shit

KÄRLEK:
Ditt äldsta hångel? - don't know 
Hur många har du varit riktigt kär i? - ingen tror jag
Vad tycker du om kärlek? - bland det bästa som finns om allt funkar
När kramade du någon sist? - idag tror jag?
Saknar du någon speciell person? - njae
Har du svårt för att bli kär? - ja ganska
När hånglade du med någon sist? - top secret
När fick du senast en komplimang? - typ nyss 
Har du hånglat med någon av samma kön? - nope 
Är du ensam nu? - ja
Vill du ha barn? - ja men inte än

HAR DU NÅGONSIN:
Hånglat med nån riktigt ful? - nejj
Hånglat med fler än 5 pers? - ja
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - yes
Gjort något riktigt dumt? - haha, ja
Gjort något du verkligen ångrar? - ja det har väl alla?
Varit nykter på nyårsafton? - nej har druckit på varje nyårsafton sen jag föddes
Åkt ambulans? - nej
Gjort nåt olagligt? - ja
Blivit tagen av polisen? - yes
Fått din mamma att gråta? - ja
Skämts över dig själv? - haha, ja
Sagt jag älskar dig och menat det? - jaa
Tagit droger? - aldrig ! 
Varit kär i någon du inte haft chans på? - nej inte kär

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - jaag
Såg dig gråta? - vet faktiskt inte
Fick dig att gråta? - samma där 
Du delade en cigg med? - 
Du gick på bio med? - tror det var Johanna
Skällde på dig? - säkert mamma

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - nej
Kramat någon? - ja
Kysst någon? - who knows
Köpt någonting? - tror inte det
Sjungit? - jao
Saknat någon? - ja! 

VAD:
Längtar du till mest just nu? - gothia och turkiet!
Har du för kläder på dig? - shorts, t-shirt och underkläder
Ska du göra i sommar? - myckeet
Åt du senast? - mat
Har du för mobil? - en ful gammal samsung
Vad köpte du senast? - godis i think 

VEM/ VILKA:
Slog du senast? - ingen aning
Fick du sms från senast? - Emil
Pratade du med i telefonen senast? - Johanna
Älskar du? - min familj, vännerna, sommar, osv. 


ALLÄMNT:
Har du pussat en groda? - har säkert hänt
Kan du hjula? - haha nej..
Biter du på naglarna? - nej
Skulle du kunna hoppa fallskärm? - jaaa
Har du sjungit inför publik? - ja med en hel kör om det räknas?
Är du hungrig? - nej 
Är du blyg? - om jag inte känner någon bra, så ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0