psg

FREDAG:
Kollade några matcher under dagen. Hann också träffa Gustaf ett tag, kul! På kvällen for jag, Johanna och Matilda till Skellefteå för Stadsfesten. Robyn var grym! Jag och Johanna åkte Batman typ tre gånger, haha dog litegrann. Kom tillbaka till Piteå runt 3.
LÖRDAG:
Gick upp ganska tidigt och spelade match med 96:orna. Vi vann med 1-0. Sen somnade jag och Johanna i min säng. När vi vaknade fixade vi oss och drog till Nolia, Matilda följde också. Där var vi med några Skellefteåboys, Ludwig, Jonte och Gutaf. När vi kom tillbaks till Fårön kom Emil och hans kompis så snackade med dom ett tag. Bra helg!
Idag har jag bara hunnit kolla några matcher på Heden, sen åkt bil hem. Ska äta middag om ett tag, sen umgås med Johanna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0