never alone always alone

har inte bloggat på ett tag.

idag på skolan hade vi torgmöte på morgonen. jag och johanna är ju som sagt med i elevrådet, så vi fick säga inför hela skolan bah -hej jag heter amanda och går i 9c. haha. sen hade vi matte och svenska.
på lunchen körde vi pannkaks-tävling, vi skulle äta tolv stycken, men jag orkade bara typ fem.
sen hade vi orientering för första gånger i år. jag och johanna var ju som vanligt helt lost, vi hittade 3 av typ 10. det var ju fett varmt ute så vi körde i mjukisbyxor och bh. sen på slöjden gjorde vi ritningar.

hade egentligen träning på kvällen, men jag och johanna tänkte fara på hockeyn. lule spelade ju typ mot nått finskt lag. men vi ändrade oss och for in till stan istället. johanna solade och sen köpte vi glass och bara chillade.

ska se oth nu, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0