turkiet

turkiet med johanna var bäst! orkar inte skriva allt vi gjorde men vi hade jävligt kul. fast hemresan var ganska jobbig för vi gick upp två på natten och åkte buss till flygplatsen. sen när vi stod i kön och skulle checka in så började johanna må illa så hon stod me en påse och höll på spy hela tiden typ. och sen när vi var längst framme i kön så började jag också må svinilla men jag sa inget, och sen direkt efter så började jag svettas och vingla som fan. och sen svimmade jag, de var svinläskigt för jag har aldrig gjort det förut. och sen spydde jag och johanna spydde på planet. haha fan va äckliga vi är..

och nu i helgen var det egentligen konfa men jag har feber så fick inte åka för mamma. och imorgon fyller jag 15! fast jag har fått alla presenter idag för mamma är i sthlm imorgon. jag fick en ny säng, fast den har jag inte fått än, en tröja, parfym, rosa plattång, dubbel månadspeng från den här månaden och 1500 av farmor och farfar.

snart kommer släkten typ så ska fixa mej lite nu, puss.





Kommentarer
Postat av: alfie

haha kanske man får äran att inviga sängen? ;) eller amanda?

2010-05-23 @ 22:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0