there's a mountain between us

dagen började med matte och no. sen var det dags för skidor på idrotten. asså jag hatar det, fattar inte meningen med att åka runt i ett spår? iallafall så lånade jag och några till skidor i skidstugan. minsta storleken på pjäxor var 41, men så äre om man inte äger nåra skidor. jag och marre snodde lite kakor också innan vi åkte iväg. sen när vi hade kommit dit när man ska åka runt det stora varvet, typ som en cirkel och så kommer man tillbaks igen, så tänkte vi att vi fuskar och åker mitt igenom allt istället. men det gick ju jävligt bra, när vi var i mitten av allt typ så kom marianne (stavning?) åkande. vi fick typ panik och tänkte gömma oss,  men tror ni det fanns några träd just där vi var då? nej. så hon for förbi och vi bah stod där helt glada och vinkade typ. HAHA, ig nästa...

sen hade vi slöjd. förra lektionen när carina var borta så sydde jag och marre en jättestor snopp som vi skulle ha till vårat kunskapsområde. och vi hade just ett snack med carina om den när brandalamet gick, perfect! jag och marre lyckades även göra sönder en symaskin. efter typ ett och ett halvt år på skolan vet jag fortfarande inte hur man lindar tråden på maskinen så marre skulle hjälpa mej, och då råkade hon dra av pinnen som man stoppar undertråden på, HAHA, fast vi sa inget till carina.

efter skolan for vi till stan, köpte en tröja på hm.
puss ;**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0