who's bad?

det känns som att man bara blir tröttare och tröttare för varje skoldag som går? j a g v i l l h a s o m m a r !

idag hade vi hk på morgonen, vi bakade och gjorde nån annan tråkig grej. i min grupp var jag, linda och freddan.., sen hade vi svenska, lunch, musik, engelska å språk. tisdag är typ den värsta dagen tycker jag, allt är trååk. på engelskan ska vi få välja nån artist från nått engelsktalande land typ, och göra nån redovisning. min grupp var tvungen ta nån popartist, och då är de ju självklart att man tar michael jackson , king of pop fan!
efter skolan vare bara att springa ut till bilarna som körde iväg mot arcus, där vi tränade från 16-17 typ.

nu sitter jag här och nöter in tyska glosorna, har typ 42 stycken för jag var ju sjuk last week. och imorn måste jag komma ihåg att ta hem matten och plugga igen de jag ligger efter där. och sen måste jag typ läsa ut en bok på nästan 400 sidor till nästa tisdag ? och jag är på sida 60 typ. carina tänker typ med röven ibland.

i morgon blire troligtvis stan med mina brudzz!


så här kul (?) har vi på skolan ibland

pusshejjj :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0